look of today


klockan är halv 2 och jag sitter fortfarande hemma?
var det inte jag som började skolan då?!
jopp, men även den enda och sista lektionen var inställd idag.
skönt! jag vaknade 9 imorse, pigg och klev upp.
pratade med sis mamma och mormor i camen innan dom skulle ut på stan,
mamma och mormor är ju och hälsar på sis nere i stockholm.
sen fixade jag iordning mig och tog en lång frukost
och klockan 12 började jag gå mot kläpp,
men sov tur var hade jag bara kommit ner till postlåderna när Hilda ringde och sa att jag kunde stanna hemma hela dagen, och tur va väl de eftersom de tar ungefär en halvtimme att gå till kläpp och såklart spöregnade det, gud måste hata mig. haha!

så jag tänkte eftersom jag har tid och lix är klädd för skola
kan jag lika gärna vara lite "look for today" bilder.

svart baströja - gina
väst med svarta stenar och paljetter på - vero moda
jeans - gina
lårhöga stövlar - scorett
och till de en färgglad sjal
nitväska - gina







västen i ryggen


och lille busan ville också vara med



nu ska jag tvätta och sen baka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0