plugg väntar


hemma efter en timmes body pump pass.
tycker jag har varit duktig som faktiskt hålligång träningen nu ett bra tag.
nu ska jag ta en dusch och sen slå fram papperen på bordet
och börja den eviga pluggingen,
äre bara jag som tycker tiden står still när man ska plugga?
jag kommer på så mycke annat jag måste göra medans (haha)
men eftersom prov imorgon och jag har inte tränat nått så blir de hårdträning nu på de.
lycka mig till!
tur jag bakat nya muffins idag så jag har nått att tugga på,
fast just nu har jag ont i magen av två paket lakrisal som slank ner på nån minut,
kan inte rå för att dom är så goooood!
nej men hörrni,
klockan är halv 11 och jag har inte ens börjat.
tjing på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0