städning väntar


godmorgon.
lite skraj jag blev imorse.
Björn gick till jobbet tidigt imorse och walle med,
och jag trodde suz också gått till jobbet.
Men när jag vaknade vid 10 hör jag någon i lägenheten,
rädd som jag var låg jag bara tyst som en mus och lyssnade,
men sen var jag tvungen att gå och kolla och då var det Suz som
var kvar, hon började 11 och försovit sig lite :p

nu sitter jag och käkar frukost och snackar med lite Linda,
hon kommer nämligen ner på torsdag :D:D
gu va kul! och hon ska bo här hos björn med mig :D
och på fredag kommer Hilda ner med sin familj
så hoppas man får träffa hon en sväng :)

nu ska jag städa lite hade jag tänkt,
elin flyttar in på  söndag i den här lägenheten och björn flyttar till stan,
så jag tänkte skura golven lite nu.

vi hörs!

på torsdag kommer denna brud,
och då blire massa bus
shopping och fest i helgen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0