uppdatering från stockholm


Flyget gick bra,
vi störtade inte som tur var.
och jag hittade till flygbussarna
och på cityterminalen stog syrran och väntade.
sen mötte vi upp Ida och sen tog jag tunnelbanan själv hem till Björn och walle.
På kvällen gick vi över till John och Alex och drack öl.
men jag var så trött efter resan så jag somnade i soffan ;p
Idag sov vi verkligen ut, skönt.
Jag och Suz for till Elin och hämtade hon och tjoffs,
och nu har vi lagat mat.
hasselbackspotatis och kött med vitlöksipp.
ska bli gött!
Imorgon ska vi till erikdalsbadet ( badet där eva & adam spelades in).
På torsdag kommer troligen Linda, hoppas jag!
Fyfan va kul de skulle vara :)

vi hörs!

Kommentarer
Postat av: ina

;D hehe .. görs?

2009-10-25 @ 10:29:27
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0