goddag!

goddag!

jag sitter och proppar i mig massa godis,
som om jag inte åt nog med gotta och chips och popcorn och tobleronemousse igår.
har suttit och ringt massa affärer om apu i kista men fortfarande inget.
så nu har jag bett syrran fråga på sitt jobb, ica maxi på kungsholmen.
bättre än inget. för stockholm ska vi till!
så har jag suttit och försökt komma på nått nytt utseende till bloggen,
men min fantasi idag är inte den bästa så de får bli en annan dag.
imorgon skola sen body pump.
tisdag skolan sen rida piggan.
onsdag skola sen åker jag direkt med bussen till sundsvall och tar tåget därifrån till stockholm,
och med mig kommer jag ha Suz katt Zukarella,
eftersom Sis och Suz flyttar in i en lägenhet idag i tre månader,
så då får tjoffsan lite sällskap där med ist för lillen (Nike) :)

bjuder på lite gamla bilder på mig och lindis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0