nytt i garderoben


goddagens.
snacka om att jag var trött imorse.
igårkväll klockan 00.00 satt jag mig och åt min middag,
kom inte i sängs förns 1 och somnade nån gång vid 3.
så imorse gick de trögt att kliva upp,
vill vara i stockholm hos min älskling.
vecka 44 åker jag ner igen och stannar hela veckan.
sen vecka 46-47 förhoppningsvis också.
jag och hilda satt några timmar idag och ringde runt efter apu plats,
helt omöjligt :| hoppas jag får på Maxi hos syrran :)
ja, ni vet ju lite va jag gjorde i helgen, då jag kommit på hur man mobilbloggar ;D

ska strax iväg på body pumpen,
känner mig inte taggad alls men jag ska köra på.
har ju fått brev om lumpen, och ärligt talat så vet jag inte va jag ska svara än,
skulle vara rätt coolt! visst? ;)


jag älskar dig!
och vill aldrig förlora dig
,
du är min sötnos.




mina nya skor som jag fick av älskling.




look of today,
ny pälsväsk - salt
lårhöga stövlar - scorett




ny stövlarna



mina andra nya skor, converse. som jag också fick av älskling.
han är för underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0