godnatt!


ska strax krypa ner till säng.
har så jäkla ont i huvet,
har haft det hela dagen.
känns som jag varit stressad hela dagen,
kanske för att jag vaknade 8.45
och min skolbuss går 7.55.
men när jag vaknade insåg jag bara att jag försovt mig,
inte att jag inte skulle hinna med bussen så
jag drog på mig kläderna som låg närmast och sprang ner till busshållsplatsen,
då insåg jag att bussen gick för över en timme sedan,
men som tur var kom en annan buss 08.55
så jag missade bara en lektion. men satan i gatan va jag sprang :p

efter skolan åkte jag och mamma in till kramfors igen,
och gjorde lite ärenden och sen for vi till stallet och jag red ut med moster.

känner att de är bäst jag hoppar i säng, imorgon ska jag upp klockan 6
och jag som älskar att sova, fast vill ha min gose björn här.

iaf, fått apu i stockholm nu.
jag och hilda har ringt som galningar,
men jag ska vara på Ica maxi på kungsholmen hos syrran,
och hilda får stanna hemma och ha apu :(

nä hörrni, godnatt!

söt piggan idag innan vi drog på en runda



lite bilder jag skulle lagt ut förra veckan,
men orken finns bara ibland :p


hilda färgar ögonfransar på mig,
sen tvärtom


mina utbakade fläta


söt sofie volymfönar


strike a pose, sara.

Kommentarer
Postat av: daniella

vad går du för linje? :)

2009-10-16 @ 17:41:56
URL: http://daniellafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0