hemma igen


Jag är tillbaka till hålan..
helgen i stockholm har varit bra.
i fredags kom sis, elin och suz och mötte mig, sen for vi på ett jätte mysigt cafe som har öppet till 01.oo,
och satt där nån timme. sen gick vi en sväng, sen hem till elinarna och hälsa på tjoffsan :)
sen åkte jag och suz vidare till björn.
lördagen for vi ut på muskö, och åt kräfter och umgicks, och sen tillbaka söndag förmiddag.
klockan 5 gick bussen hem mot kramfors, och klockan 23.30 steg jag av i lunde där mamma och pappa stog och väntade.
och skola idag som inte alls gick bra, kunde inte koncentrera mig på något, har för mycke i tankarna, min hjärna är så slut och jag orkar inte mer.
att höra dom orden svider ordentligt
..
jag har inte orkat brytt mig om nått eller någon.

efter skolan däckade jag direkt i soffan, helt slut.
vid 7 kom amanda och hämtade upp mig och så drog vi på body pumpen i kramfors med emma :)
gick bra, gissa om jag kommer ha träningsvärk.
ska börja köra 2 gånger i veckan och springa 2 dagar.
fan va duktig jag är hihi ;)
pumpen var iaf rolig och bra träning så de kommer jag fortsätta i.

nu ska jag duscha och blanda ihop en fruktsallad och sen kommer jag slockna.
hoppas jag kommer upp imorgon pga träningsvärk :p

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0