nyklippt!


Så, äntligen var jag nyklippt.
toppade mig bara så de syns ju knappt, men känns så frächt nu.
och de luktar ju så otroligt gott varje gång man varit hos frissan, och dom gör alltid nån snygg frisyr som man aldrig får till dagen efter, men jag ska testa mittbena imorgon. har det nu nämligen :)
och äntligen kan jag börja använda plattången, har inte vela gjorde de eftersom jag haft så otroligt slitet hår och de skulle bara göra de värre och jag skulle bli tvungen att klippa mer, men nu inga kluvna toppar (y)
ska inhandla värmeskyddande så fort som möjligt. ska spara ut mitt hår, och eftersom hon inte tunnade ur de så kommer jag nog spara ganska långt hår eftersom de är rätt tjockt nu och inge mer uppklippt. ska spara hel-lång :)
efter klippningen träffade jag på mormor och morfar en sväng sen tpg jag bussen hem.
nu har jag äntligen börja packningen inför morgondagen.
ska kika på idol nu, sen packa vidare, fixa en vitlöksdipp till mig och hilda med.
och suttit och kollat igenom lite bilder, och visst håller ni med om att jag passade bättre i brunt hår?

jag nyklippt och mittbena



gammal bild med brunt hår


va tycker ni?
ska jag fortsätta slinga så jag får min naturliga blonda hårfärg eller färga de brunt igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0