räddare i nöden


den här vecka har gått så fort,
kändes verkligen inte som fredag igår.
men nu är det lördag iaf, vilket är bra.
onsdag närmar sig :))
när jag kom hem igår ringde jag några affärer i stockholm om apu,
men inget napp ännu, sen slocknade jag direkt.
nu har jag gjort en lista med säkert 20 affärer jag ska ringa till,
håll tummarna(Y) har bara till på fredag att hitta ställe så nu gäller det.

idag kommer grannarna på middag,
men hanna pluttos ville även att jag skulle komma till henne
eftersom de var ett bra tag sen jag träffade alla gamla godingar i docksta.
så jag får se vad som händer ;)

hårfärg är nu köpt iaf, funderar på att färga redan imorgon,
eller ska jag vänta tills efter skolfotot på tisdag?
roligt och se en ny färg på ett skolfoto för en gångsskull.

iaf, tidigare idag räddade jag en hackspett.
filuren våran katt hade tagit en, den fulingen.
så jag drog på mig arbetshandska och räddade den.
som tur var ingen vinge bröten, så efter den återhämtat dig och lugnat ner sig flög den iväg,
men innan började den hacka på mitt finger haha :p

sööööt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0