korthårs-styling


Idag har det varit en riktigt rolig dag på skolan.
vi skulle öva på korthårs-styling och till hjälp fick vi av fordons grabbarna
som va bussiga och lät oss styla dom.
riktigt rolig och dom var så snäll så :)
nästa gång kanske vi får öva lite killsminkning på dom med :p
sen hade vi ansiktsrengörning med Lena.
vi fick lära oss att göra en ansikts behandling(rengörning) på andra,
med varma handdukar och olika produkter.
och snart ska vi få lära oss ansiktsmassage som hör till.
och ansiktsmasker osv. lite spa. skit roligt!
och efter de slutade vi så jag hängde på sofie och evelina på deras engelska.
sen hem och sov.
sen andra avenyn.

har tagit ledig nästa torsdag och fredag så jag åker ner
till stockholm till sötnos onsdag nästa vecka :)))

igår var de body pump, men som tur är klarar jag mig utan träningsvärk denna gång.
imorgon först skola sen ska jag klippa mig, bara toppa mig och sen färga håret brunt :)
och sen på torsdag drar hela hv linjen iväg till lustholmen i h-sand och där blir de övernattining,
bastu, bad och massa käk och lek! (y)

nu ska jag krypa tills sängs, har sprängande huvudvärk.
hoppas förkylningen ger sig snart.

fordons pojkarna stylad i håret, snällt uppställda på rad :)



ansiktsbehandlingen, googlad bild men ungefär likadant ser de ut när vi gör ;)


och så tänkte jag bjussa på lite bilder på systrarna







och en bild på tjoffs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0