nu väntar tvn


precis kommit in.
har varit ute och klippt gräset och innan
var jag och pappa och lämnade av sis, björn och tjoffsan i härnösand
som tog bussen till sundsvall och nu sitter dom på tåget påväg till Stockholm :((
sen övningskörde jag hem och de gick bra, for förbi en bilolycka på sandö.
känns tomt nu, blev så tråkigt nu när dom for.
jag sitter redan och kollar på biljetter ner till stockholm ;)
åker troligen om två helger.
då ska jag äntligen får shoppa lite,
har ju fått massa pengar och presentkort sen jag fyllde år
som ligger och väntar på att få bli använda ;)
ska försöka ta ledigt torsdag fredag så kan jag åka ner onsdag kväll,
och så vecka 44 har vi ju lov och då åker jag troligen ner
och vecka 46-47 apu nere i stockholm med Hilda, kommer bli kanoners!!!

men vafan, fest i helgen eller? :o

nu ska jag se på kändisdjungeln sen Kommissarien och havet.
och imorgon skolan sen body pump :)

och förresten, jag kommer bli brunett inom några dagar,
jag vet. jag tänker samma som ni, shit va jag fägrar.
men jag trivdes bättre i brunt, dock ska jag inte färga mörk brunt, utan en ljusare brunfärg.
sen lovar jag att jag ska ge mig med byta hårfärg hit och dit på ett tag :p

vill ha hårfärgen nått åt de hållet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0