dax att sova


godkväll nattugglor.
ska strax krypa ner under täcket med sis vid min sida.
kanske lika bra det när vi har haft filmkväll här och sett paranormal activity och efter det kört anden i glaset haha :p
varit en härlig dag.
vid ett kom björns pappa och hämtade mig och björn och så följde vi med han till deras landsställe ute på muskö.
efter de åkte vi hem till björns föräldrar + syskon och åt middag och efterrätt :)
sen skjussade björns bror hem mig till sis och där väntade elin och henke och sen kom calle,
så kilade vi iväg och köpte gotta och sen gick vi hem till sis igen och slog på paranormal activity.
har hört mycket om den och ska jag vara ärlig så trodde jag den skulle vara mycke värre, den var inte så läskig som jag förberett mig på, och tur var väl de :P
efter filmen fick vi för oss att köra anden i glaset haha.
calle elin och henke for hem för ett tag sen och sis sover så de är väl dax att jag också gör det.

imorgon är det måndag och typ alla här jobbar, så jag får roa mig själv.
kanske ta en tripp till h&m eftersom jag fick ett presentkort på 300kr av björns föräldrar som julklapp, de tackar jag för :) gulligt av dom :)

på onsdag återvänder jag till norrland :)

godnatt

anden i glaset, jag tog det på skämt eftersom jag inte tror på sånt



sis dalle och calle :)


Kommentarer
Postat av: Sebbe

tycker du att chinos passar bättre på tjejer än på killar? =)

kramar!

2010-01-05 @ 14:55:01
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0