ny blogg


hej.
jag lever faktiskt, tro det eller ej.
dåligt uppdatering här och det har sina skäl, jag bloggar numera på en annan blogg som ni hittar HÄR.
men kommer inte släppa denna blogg ännu, men med tiden kommer det nog bli så..
iaf, håller på att ta skoterförarbeviset, på tisdag skriver jag provet sen är allt klart och på lördag ska vi köra lite skoter med gruppen och ha lite mera teori. och på fredag är det party hos sara i klassen :D
annars då, va händer? inget alls. body pumpen börjar äntligen imorgon igen, så nu kör vi igång igen jag och emma :) nästa vecka börjar musikalen- alice i underlandet och vi i hv är på plats och sköter all deras smink hela veckan så är ledig från alla lektioner :) skönt!

jag och hilda letar fortfarande apu plats i stockholm. måste hitta nått!
vill ju vara i stockholm. och då blir jag där i 3 veckor annars får jag vara i kramfors eller övik och de suger.
så jag jagar vidare. vet ni någon plats inom smink,spa, massage,gym,hälsa eller nått sånt får ni gärna säga till :)

nu ska jag hoppa in i en varm dusch och sen sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0