hamnfesten


Igår vid 8-9 kom Nicke och hämtade mig och Linda.
Väl framme åkte vi några karuseller och snackade med folk, mer va de väl inte.
hel dött där, men vi hade skojj ändå.
kom hem vid 3, började med att bygga ihop Lindas nattduksbord,
 sen film med chips och vitlöksdipp som jag hade fixat ;)
somnade vid 6 och klev upp 12 idag.
for hem till mig för jag var tvungen att ta medicinen,
och passade på att hämta badkläder och lite fika och så tog vi moppen ner till båthamn
 och badade och fikade och solade tills klockan blev 6.

och ikväll var det tänkt att jag och linda skulle fara till Simon och ha lite filmkväll, det var evigheter sen vi hade de nu!!!,
men troligen ändrade planer. Simon skulle troligen bort, men annars så ska vi dit.
Annars hittar jag och linda på nått annat.



Lite bilder från hamnfesten igår.

jag och linda busa


snygg linda, min brutta


jag och  nickes bil ;)


linda och jag, haha


linda och emma, sicka söta två ;)


emma och jag


simon gubben



bilder från idag.


jag bada


jag och linda har fått för oss att en stor gädda ska komma och bita oss i tårna,
så varje gång vi hoppar ner i vattnet får vi panik :p


gumsan


linda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0