typiskt ..


Åh va less jag blir!
Har suttit och väntat på att mamma och pappa skulle komma in till Kramfors för dom har min lönelapp som jag ska lämna till banken för att få in mina pengar på kortet eftersom den inte finns nå pengar på de.
Och äntligen kom dom, jag sprang ner på stan till mamma som gav mig lappen, sen sprang jag vidare till banken, kom dit 17.40 och dom stänger 18.oo men när jag kommer dit är de redan stängt?

Jahapp, så nu är jag pank till Stockholm.
Jä'la skit.
Så less.. tror fasiken jag stannar hemma.

Så alltså de första vi måste göra när vi kommer till stockholm imorgon är att springa och leta en bank så jag kan leva när jag är i Stockholm och får hoppa pengarna kommer in på engång annars kan jag få stora problem.
så typsiktttttttttttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0