questions and answers


Gör detta testet inom tjugo min annars händer det något som du inte vill, IMORGON!
 HUR
 Svarar du i telefonen: 'hallå?
 Gör du när du är kär i fel person: tänker på annat
Tycker du om gul-bil-leken: kan jag inte påstå
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 100 kr
 Mycket är klockan: 19.11 och redan trött, men gosse
Många kontakter har du på msn: 394
Spenderar du en regnig dag bäst: inte ute iaf

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? från halebop och då förstår ni ju själva va tråkigt sms
 Pratar du med på msn just nu? ja elin
 Ringde dig senast? anderas men jag hann inte svara, men den som jag pratade med senast i tel var sebbe :)
 Pussade dig senast? säg de
 Vill du kasta en sten i huvudet på? mig själv, jag är så less
Saknar du mest just nu? :/
Ska du träffa imorgon? min kära hv klass :)
 Sov du med senast? hilda och madde
 Festade du med senast? dom hos hilda
 Vem fick du senast sms av? anderas

 JA- OCH NEJ-FRÅGOR
 Cyklat utan händerna:javisst, duktig ja
Gråtit en hel natt: ja
 Åkt vattenskidor: ohja
Åkt rullstol: haha ja, jag och ida när vi var små på kvantum
Gjort en bakåtkullerbytta:klart
Köpt lösgodis för över 50 kr: självfaller
Haft träningsvärk: ja
 Önskat att du var av det andra könet: för ofta
 Sett din kompis i rosa kanindräkt: haha nej :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0