sista sprutan tagen mot livmoderhalscancer

 


Då var sista sprutan tagen. Klar vaccinerad mot livmoderhalscancer,
och den här sprutan gjorde fasiken ont till och med.
Och upp ur sängen kom jag imorse även fast de kämpade imot.
och tidig till bussen var jag, för dumma jag hade skickat fel tid till min mobil,
så jag stog i närmare 30 minuter och väntade på bussen
och var nästan påväg att ge upp då den äntligen kom.

efter sprutan skjussade morfar mig direkt till Bjärtrå till dagis.
och eftersom jag fyller år om 4 dagar så har barna själva sjungit för mig
och gett mig tårtor (av sand med pinnar i hehe).
jobbade till 4 sen kom brorsan och hämtade mig,
och jag tog mig en sväng in på nk för att hämta ut ett paket,
och där möttes jag av evelina i min klass som sommarjobbar där, duktig hon ;)
nu sitter jag här och är hungrig.
imorgon blir det endra sundsvall shopping eller hanna.
men då blir de shopping på söndag ist.
och massa bakning i helgen, shu.

innan de var dags att springa till bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0