Bilder från gårdagen :)


Igår var det fest.
Hilda kom hit och sen hämtade Elin dahlander oss och så for vi till kramfors till Emma.
vid 10 for vi upp på parken och umgicks med folk.
Slutade 1 där så då drog vi vidare till Anders. trevlig kväll :)
Vi kom i sängs vid 3 och imorse kom pappa och hämtade mig och hilda.

När jag kom hem bakade jag mintkyssar och sen slog jag in alla julklapparna så de är klart :)
nu sitter jag och skriver på svenskan som ska vara klar idag och sen plugga matte, sista plugget för iår, måste fan firas!

bjusse på lite bilder från igår.

påväg till Anders från parken.
hilda hade bara klickisskor med öppen tå så Adam bjusse på skjuss,
det slutade med en vurpa haha :)




emmsis :)



dom hade gjort julfint i "kurridoren", så jag körde en - THANK YOU B-A-B-Y!!



kallt vare men kul hade vi, ha!


någon som var på g var Adam haha :D



framme hos Anders.
emma jag hilda och erik



folk :)


Anders :)



haha :D




min nyårsklänning.
man ser inte riktigt hur den ser ut, men de är kanske de som är meningen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0