I'm losing all of the time..


hemma igen efter en lång dag.
idag kom estet till hv och vi fick börja öva sminket och håret inför musikalen.
efter skolan åkte jag till mormor och morfar och där bjöds de på tacos,
sen vare body pump.
och efter de kilade jag iväg till affärn och handlade med mamma.

nu ska jag ta en dusch och sen leta fram nått gott att äta :)
imorgon efter skolan drar tjejgänget till emma som är ensam hemma och sover där,
och på fredag är det lucia i skolan.

hade inte så mycke mer att säga!

denna brud ska vi tjejer i klassen till imorgon,
komma bli great!






One of the faces that you'll miss, no
Do you care, well I don't know, no
I'm struggling not to let go..



Kommentarer
Postat av: björn

du behöver inte säga mer, du e så söt ändå. Älskar din blogg för då får man se alla bilder jag önskar att jag hade ;)

2009-12-10 @ 01:21:58
Postat av: emelie

söt bubbis! :)

2009-12-11 @ 22:39:18
URL: http://emelieedjupenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0