hemma igen!


hej!
hemma igen efter en hel skön helg i Stockholm.
i lördags var vi på skansens julmarknad, och sen tog vi en sväng i stan.
sen blev det midda ute med sis elin suz och en kompis till Elin,
och sen bio - luftslottet som sprängdes, mycket bra film.
sen hem tills sis och sov där.
söndag åkte vi hem till björn och hämtade mina saker sen till bussen och hem.
åker ner den 27 igen, och firar nyår i stockholm,
undra vad som sker då? :)


idag så har vi haft bad på idrotten.
rädda stackars dockan på botten och lite tävlignar,
helt slut! och har body pump ikväll..
jag vet en som kommer sova gott inatt :p
slutade iaf 1 idag, skönt!
när jag kom hem kom farmor hem med busan(våran katt) som varit till vetrinären,
hoppas hon blir bättre nu!

nu ska jag ta en powernap.

outfit for today,
lackleggings - bik bok
tubklänning - gina
kofta - gina
skärp - gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0