julafton över


då var julafton över.
men mer paket väntar.
Idag är det julfirande hos farmor och farfar som gäller med släkten.
Igår var det paket öppning här hemma och sen for vi till mormor och morfar och åt go middag och öppnade mer paket och spelade spel och lite annat.
idag så klev jag upp 8 och for in till kramfors en sväng för att kolla på en dator,
men hittade ingen så jag ska beställa en idag ist :)

idag kommer min nalle björnis och ska vara med och fira jul hos farmor och farfar :))

igår fick jag :
pengar till en dator,
pälsjacka
pälskrage
skinnhandskar
handväska
massa kläder
godis
smink
och lite annat :)


bilder från igår


min nya jacka, krage samt handskar och väska :)




ellapella


jag


pappi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0