LOV! :D



känns som en riktigt onödigt dag idag.
började 9 och slutade halv 11.
satt i aulan och lyssnade på rektorn och musik och sen sluta.
så nu är jag hemma och har varit de sen halv 12.
har hunnit sjunga lite sing star med mig själv, men de är tråkigt ensam och jag har aldrig nån att sjunga med, åh ja som älskar de :( ;p

Idag fyller  Hilda äntligen 17 år.
och jag ska till henne och gratta henne lite senare,
men nu en powernap.

hörs sen :)


såhär ser jag ut idag :


kofta - gina
baslinne - bikbok
kjol - mq

leggings - gina
skärp - gina
armband - gina


lockade håret och satte upp det slarvigt där bak med en ros



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur får du lockarna att hålla? Jag har ungefär samma skärp som du, gina är bäst när det gäller sådant

2009-12-22 @ 17:17:21
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-22 @ 18:39:34
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0