öppet hus på HV!



Hallå där i stugorna! ;)
idag har det varit en lång men rolig dag.
började med några tråkiga lektioner sen textil och när vi slutade gick vi till sylos och käkade kebabrulle,
sen tillbaka till skolan och börja fixa inför öppet hus.
jag tog hand om lotteriet och hjälpte till att äta fika ;)
trodde ärligt talat de inte skulle komma nån folk alls,
men aj så fel jag hade. de var faktiskt många som var där,
och våran klass fixade make up, ansiktsbehandling/massage och sålde lotter.
vi tjänade bra med pengar och roligt var det.
alla lotter sålda och jag vann två paket ;)

snyggaste hästen vinner, haha



hilda



sofie i farten ;)


sofie :)



nu ska jag sova, imorgon drar jag till Stockholm! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0