styling


Sitter och spelar spel med mamma pappa och björn och jag vann, såklart och björn håller på fuska :p
Klev upp 7 imorse och for iväg och red piggan med sis.
kom hem igen vid 11 och jag och elin kröp ner i sängs medans mamma pappa hampus och björn var ute och pimplade. vaknade vid 2 och sen har jag och sis sjungit sing star hela dagen och ännu har syrran inte vunnit över mig (stolt). körde nån timme :)
åt go middag sen så fixade jag sis för utgång.
tur hon har mig ;)

såhär såg sis ut som jag fixat, sminkat och fixat håret. samt att hon snodde min pälsjacka och min pälskrage :@


bak och sidan



andra sidan och framifrån


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, jag ska testa med sådant som får lockarna att hålla länge, får se om det hjälper

2009-12-27 @ 12:57:09
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0