hår på skolan


jag kom iväg till skolan när jag skulle iallafall.
första lektionen började vi med att ta ut spolarna ur dockhuvernas hår.
som jag nämnde igår så har vi ju fått rulla upp spolar i dockhuvernas hår. ( dockhuvernas hår är äkta och snyggt)
skit snygga lockar blev de när vi släppte ut spolarna.
nästa fest jag ska på ska jag definitivt rulla upp stora spolar i mitt hår och ha dom där några timmar för sedan gå på fest med skit snygga stora hollywood lockar. man kunde inte låta bli att ta och känna på håret :)
sen fick vi lära oss att göra en lock krona på dockhuverna.
för er som inte vet vad de är så kolla neråt på bilderna.
skit snyggt till bal/bröllop. ganska enkelt, gick ganska snabbt. och kanske inte så bra,
men övning ger färdighet. och ska man få dom riktigt snygga ska man ju vara jätte noga och det tar tid och enegi.

här har jag precis tagit ur spolarna ur dockhuvets hår

och till dom här lockarna använde jag ändå ganska små spolar, så tänk er va snyggt de då skulle vara med stora spolar
precis släppt ut spolarna

hildas lockkrona med en orange blomma i

hildas

sofie och camilla fixar
hår

emmas


mer kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0