dom närmaste veckor..


hej på er!
Idag har jag varit väldigt flitig,
skrapat och målat klart lillstugan och städat hela insidan.
alltså slängt ut allt och sen dammsugit, torkat golvet, torkat fönster,
speglar, dammsugit igenom alla sängkläder och madrasser och torkat taket.
sen in med allt igen och bädde fin. så nu är den redo, klart för att sovas i :)
Imorgon ska jag tvätta utsidan av stugan, sen är jag som gott som klar.
Härligt. Fast för ska jag in till kramfors och handla med mamma,
sen ska vi troligen rida. sen hem till middag, och sen?
Sen torsdag packa packa packa, både för en vecka på gotland och för x antal dagar/veckor i stockholm.
Jag vet nämligen inte hur länge jag blir där, men åker troligen hem vecka 32 på fredagen för jag ska jobba
på dagis hela vecka 33 och så är de ju kramfors cruising den 8 augusti, och kanske kan jag locka med mig björn hem? ;).
Men iaf, jag längtar så sjukt mycket nu,
far på fredag morgon,
när vi kommer fram ska vi gå på stan, och äta middag ute hela familjen.
sen hoppas jag att Björn kommer och möter upp mig, sover hos han till lördag då vi ska ut till hans landställe på muskö,
hela min familj följer med.
sen 23.oo går färjan från nynäs till gotland. bor i världens snyggaste lägenhet, på så fint läge med utsikt havet och muren, solnedgång på kvällen är så underbart fint vid muren.
vi far hem natten mot söndag veckan efter tidigt på morgonen. kanske hälsa på britta och tompa på lisö.
lånar björns lägenhet och sover där till måndag då elin börja jobba.
Mamma pappa hampus far hemöver, och jag stannar hos björn.
Torsdagen på dagen möter vi Suz på centralen som kommer med tåget.
Hon bor också hos björn med walle ihi ;)
Min kära stora syster flyttar in hos Elin dahlander i trångsund,
så mina två storasystrar E har fetfest på fredag med grillning eller i en lokal beroende på vädret.
Lördagen fortsätter med en heldag på gröna lund, och jag ska för andra gången åka INSANE!!! :D
Sen får vi se vart resten av tiden gör med oss.
Jag tycker även att Linda Kvarnberg kan komma ner till mig i stockholm, känna på 'the crazy life' in stockholm med dom bästa och galnaste ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kan kanske hända, iihi :D

2009-07-14 @ 20:27:57
URL: http://liindakvarnberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

de tyck ja! ;D

2009-07-16 @ 13:12:11
URL: http://emelieedjupenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0