Ny färgad i håret


Äntligen är min utväxt väck! :D
Hade ju tänkt låta utväxten vara och ist färga ljusa slingor eftersom jag vill ha min naturliga färg, alltså blond.
Men då måste jag börja färga löshåret också och de vill jag inte, så efter Stockholm och gatufesten kommer jag försöka mig på at få till min naturliga färg igen :)

Syrran färgade på mig, och den här gången körde vi med en ljudbrun färg, så har jag kanske inte allt för svårt att få blont sen.
(testade mittbena på bilden)



Och så har jag färgat syrrans utväxt, hon har färgat ljus blond men är mörkblond i naturligt så vi fixade till den utväxten också.

Och nu har jag faktiskt skärt ihop en fruktsallad som jag tänkte ta och äta nu klockan 1 på natten.
Och sen sova och imorgon ska jag hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0