bilder från helgen


dålig uppdatering i helgen, jag vet.
i fredags efter jobbet för jag sis och amanda in till kista och shoppade lite.
jag fick med mig en as frän pälsmössa och en klänning, båda från hm.
efter shoppingen åkte vi till björn en sväng och hämtade lite grejer,
sen hem till sis och fixade oss inför fest.
var en trevlig kväll!
jag sov hos dahlander och kom inte ur sängen förän 3 dagen efter,
helt död. tråkigt väder då blir man trötter :p
gick och åt pizza sen for jag och dahlander och hämtade upp amanda
sen till stan där nattbio väntade med sis dahlander amanda och calle.
tanken var att vi skulle se 2012 men när vi skulle boka var de fullbokat överallt,
så de fick bli saw VI, äcklig film!
filmen slutade halv 1 och efter de drog vi hem.
jag sov hos sis och ska väl till björn ikväll.
imorgon går jag in andra och sista apuveckan
och återvänder till norrland igen på söndag.
vill stanna i stockholm!
men åker ner om nån vecka igen :)

bjuder på lite bilder sen i fredags :)

sis


jag körde på mitt nya röda läppstift



sis and I, och våra nya as sköna mössor.


haha


sis and I


framme hos dahlander



elin sirak och calle


calle


elin


jag o calle



sirak


calle


sirak och calle med min och sis fina mössor





där har ni några ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0