hemma i norrland igen


känns som man varit på lov i två veckor.
hade gärna haft apu i stockholm mycke längre!
igår anlände jag till ullånger med bussen från stockholm 23.45
och möttes av spöregn.
första advent på söndag, så jag tycker faktiskt de kan komma snö.
helt sjukt att de är första advent på söndag, känns som de nyss var sommar?!
men julen är enligt mig den mysigaste tiden på året så jag längtar :)

slutade ett vilket var riktigt gött!
när jag kom hem åkte chipspåsen och dippen fram framför tvn.
och självklart somnade jag.. :p
ikväll är det iaf body pump som gäller,
känns som det var en evighet sen men var ju faktiskt bara två veckor sen sist.
och nu kör vi tre dar i veckan ist för två :)

sitter och lyssnar på
backstreet boys, va hände liksom? :o

någon är lite trött efter gårdagens bussresa ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0