15 oktober


jag hoppas ni förstog att såret på handen var ett skämt.
klart ni gjorde!
vi övade bara lite sårsminkningar på skolan.
och efter de fick vi göra en ansiktsbehandling på hv ettorna,
och sedan smicka spöksminkning.
idag haft en lugn dag. började 10 men slutade dock halv 4.
kändes som dagen knappt gick framåt.
och arg har vi varit idag haha, eller iaf jag emma hilda veronica och becca
eftersom dom hade bestämt att vi skulle byta historia grupp?!
i historian har vi en av dom bästa lärarna och de fungerar skit bra, trivis i gruppen,
men vi är ju iaf en 36 stycken eftersom vi har med estet och då kommer
dom och säger att vi ska 5 ska byta grupp till en annan.
glöm de säger jag!
varför ska vi som valt historia redan från början byta och varför kan inte dom som hoppat in efter byta?!
så vi sprang till rektor och förhoppningsvis kommer några andra få byta för jag vägrar.
annars vill jag inte ha historia längre!
och efter vi blivit lite gladare hade vi 'syslöjd' med anna.
riktigt kul!
jag ska göra en spetsklänning med lång guldig dragkedja i ryggen
och "öppna luckor" i midjan och på de pajletter och en nitväska till,
va tro ni om dä?

imorgon har jag sovmorgon som vanligt men extra lång imorgon.
börjar halv 2 och slutar halv 3.
lite drygt men de är smällar man får ta.

Imorgon kväll är det film hos Simon som gäller! :D

nu sitter jag och äter munkar, gött!
eftersom mina goda muffins är slut :(
men bakar nya imorgon och då kommer även receptet upp här
eftersom några har fråga om de :)



gårdagens sminklektion - brännskada



visst ser den här bilden lite äcklig ut? :p






hilda som njuter efter jag gjort en ansiktsrengörning på henne :)
jag har precis gjort ansiktstvätt på hilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0