jag kan även fast jag är tjej haha!


Soft dag på skolan,
vi fick ha en egen sminklektion
som varade i 2½ timme, gött!
Efter skolan åkte jag till mormor och morfar
och blev bjuden på mat, sen iväg igen på body pump.
Och efter passet åkte jag hem med Amanda.
Och nu sitter jag här med muffins i munnen,
så jäkla goda!
Tänkte börja packa lite smått idag,
eftersom jag har långdag på skolan imorgon
och body pump, tredje passet den här vecka,
fan va duktig jag blivit haha!
och så på fredag då åker jag.
HÄRLIGT med stora bokstäver!

jag har just nu väldigt tråkigt,
och såg precis att jag kan lägga ut klipp igen från youtube (har inte fungerat på ett tag)
så därför tänkte jag dela med mig av min humor haha!
vet att de egentligen är för killar, but why?
jag sitter ju också ner och pissar
och hilda kan också få problem med magen ibland.
hahahaha!
watch and enjoy my friends








Kommentarer
Postat av: Svanne

Hahahahahah jag har fan problem med mitt bajs :o

2009-10-22 @ 23:33:18
URL: http://steksvanne.blogg.se/
Postat av: emelie

hahahaha, klart du har! ;)

2009-10-24 @ 19:09:05
URL: http://emelieedjupenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0