veckan


blivit lite dåligt på uppdatering men iaf,
igår skolan och sen body pump.
idag skola fast inte haft nån riktig lektion eftersom de var ådalsmässan,
och imorgon kommer de vara samma.
skönt!
jag hilda och emma var guide idg för 9orna,
och ska igentligen vara de imorgon med men nån annan får ta över,
var så tråkigt och gick så segt :p

nu sitter jag här och äter muffins och ser på andra avenyn, samtidigt som jag snackar med elinx2.
och kollar lite på flyg ner till stockholm,
shit hur ska jag ha råd att åka ner två gånger så tätt på varandra? :s
jobba hemma lite? med vad?
panik!!


bakat muffins!
sååå goda! med fyllning i.


har ju färgat håret mörkbrunt igen.
och tur jag är normal





en bild med mitt naturliga vågiga hår.


Kommentarer
Postat av: someone ;)

fin! (:

2009-10-07 @ 21:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0