hårprodukter


tjosan.
redan onsdag och jag som nästan var säker idag att de var tisdag,
dagarna går fort nu men jag klagar inte!
Idag fortsatte ådalsmässan så dagen har rullat på fort,
så vi har haft två lektioner med 'hårstyling'.
Jag fixade till Linns hår med lite utdragna lockar och Linn lockade upp mitt hår,
och jag får sånt härligt och tjockt hår med lockar, har ju rätt tjock hår i vanliga fall,
men älskar när det får ännu mer tjocklek.
och har verkligen märkt skillnad på mitt hår sen jag börja använda alla produkter till håret,
mycke lenare/mjukare och glasigare och använder Lanza spray som inte gör håret allt för hår
och återfuktar och bevarar hårfärgen, samt en kräm till håret som också återfuktar men även snappar upp mina lockar och gör dom finare och tydligare.
och självklart Tresemmes värmeskydd, luktar gott och är bra för håret,
ska snart införskaffa tresemmes schampoo och balsam också!

lánza hårkräm som återfuktar och gör lockigt hår lockigare,
och behåller färgen på färgat hår.
hittar ni hos frisörsalonger eller internet,



för en mjuk frisyr, för lockar osv.
hittar ni också hos frisörer.




tresemme serien,
än så länge har jag bara värmeskydds-spryen till vänster
men balsamet och schampot är på ingående
.
gillar starkt!



får mycke finare lockar!
ger verkligen resultat.
var påväg att gå att lägga mig,
därför är sov tishan på ;)



samma med bilden på inlägget under på sista bilden,
absoult inte gjort något håret förutom smeta i alla produkter och föna upp de.



jag är redan skol-less. helt död efter skolan, och somnar varje dag när jag kommer hem
fast jag lovat mig själv för mitt eget bästa att inte göra de för annars sover jag inget på natten
och då är jag helt död på skolan också, och så har det faktiskt blivit nu,
känns som jag inte orkar med nånting, och de märks på humöret har jag märkt också.
skärpning!

imorgon är det theater som gäller,
och sen body pump och sen kommer några hem,
you may know tomorrow ;)

skulle vara så sjukt härligt med en utlandsresa,
och en jävla upplevelse eftersom jag aldrig varit iväg utomland på en härlig sol-resa.
ska sommarjobba som ett tog nästa år så jag får pengar och sen åka,
nån som är på? =)

nä, nu ska jag ta en dusch och sen sova.

saknar min nalle björn!

Kommentarer
Postat av: Sis

Sa ju det! Tresemme är ju skitbra!

2009-10-08 @ 00:02:28
URL: http://eloin.bloggagratis.se
Postat av: emelie

ja märkte de.

kan inhandla schampo och balsam när jag jobbar hos er ;)

2009-10-08 @ 21:03:32
URL: http://emelieedjupenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0