godnatt



hejsan hoppsan på er!
helgen har spenderats med Linda.
vi har sett på film och snackat skit och ba mått :)
skulle till Simon och se på film eftersom de var ett bra tag sen jag och Linda
var där sist på film och åt massa gott och ba massa mysa,
så vi hade bestämt oss för en filmkväll men blev ändrade planer,
och vi tar det ist till helgen som kommer :)
annars då, jag har suttit och spelat sims hela dagen,
haha snacka om beroende framkallande :p
och så gick jag ner för att plugga lite men ist somnade jag
men vaknade sen av att mormor och morfar kom på besök.
så har inge pluggande har blivit av,
men tänkte göra de nu och ta något gott att äta :)

och imorgon är det måndag och samma om varje måndag,
inge nytt, skola, body pump.

12 dagar kvar tills jag äntligen får träffa min sötnos igen.
usch va jag saknar honom!
skönt att få vara med han över en vecka,
längtar efter dig sötis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0