packa packa packa


godmorgon.
jag har nyss kleve upp ur sängen.
ändå ställde jag väckaren på 10 för att börja packa i tid men icke :p
idag far jag ju hem igen.
tåget går 17.15 från centralen sen i sundsvall byter jag till buss till kramfors
och i kramfors står morfar och väntar på mig och så sover jag där ikväll.

igår fick jag äntligen min dunjacka, går inte att ha bara pälsjacka nu när det är mer än -15 grader här nere.
efter de gick vi en sväng på stan, jag fick med mig en väst och ett linne :)
efter de tog jag och björn bussen hem och satt och chillade i soffan, sen gick vi till en jätte mysig resturang och åt thai mat, gott :)
sen hem igen och sen stack jag iväg och såg på bio med sis och calle - avatar 3D.
jäkligt cool film faktiskt, riktigt bra men lite väl lång. men effekterna var grym ;)
filmen slutade vid 1 och sen åkte jag hem och sov :)

jag ska ta lite frukost och sen ta e varm dusch och sen packa packa packa :)
björn kommer och hämtar mig vid halv 4 :)

vi hörs senare :)

jag och sis i 3D brillsen



Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-06 @ 23:40:47
Postat av: Sis

Vi är bäst sis! <3

2010-01-06 @ 23:41:36
URL: http://eloin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0