partyyyy

går var det party för hela slanten.
jäkligt rolig kväll måste jag säga med härligt folk : )
kom dit vid -8 och vid 1 gick vi till sylos och köpte kebabrulle sen tog jag och emma taxi hem till henne. haha man kan faktiskt ta taxi i kramfors också : p
men kvällen var inte slut för det, nejnej. jag och emma börja hoppa i sängen, köra helikopter (inte som killarna gör) och en massa bus.

sov hos emma och vi vaknade vid 1 och sen tog jag bussen hem vid 4.
när jag kom hem åt jag och sen åkte jag ner till byn och kollade på hockey match med Ida och Simon : )

lite bilder från igår, mer finns på facebook


och när jag och emma kom hem vart de massa bus :) hahahaha


helikoptern slutade såhär : rätt in i väggen haha

körde en thank you baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0