welcome back myself


då var jag tillbaka här igen.
jag glömmer, tiden springer iväg och jag har en hel del att göra.
men okej, jag har slarva ordentlige mycket,
de har varit tyst på bloggen här för länge nu och de ska bli skärpning
för själv tycker jag de är hur roligt som helst att skriva om mode, make up och kändis nytt så håll ögorna öppna  för welcome back myself! nu kör vi på igen och jag drar lite kort så de blir en mjukstart.

yes, lacktightsen vinterens hetaste basplagg.
självhar jag skaffa mig ett par (som jag tycker supersnygga) lacktights och man blir verkligen rock´n roll på dansgolvet.
man blir lite extra fest men även supersnyggt att ha till vardags som jag ännu inte har provat.
hottar lätt upp vilken skjorta eller t-shirt som helst!






källa : veckorevyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0