mini turneé

som sagt, vi har varit på mini turneé med klassen hv.
första turneén och vi for iväg till ett dagis och sminkade ansiktsmålningar på barnen, och dom älskade de. och vi hade roligt, dom hade roligt, vi var nöjda, dom var nöjda. första turneén och de gick super.
tänkte visa lite bilder, och barnen var så otroligt duktig som satt still hela tiden under sminkningen. (y)
lite bilder.

jag sminkad av hilda till groda


hilda som blev sminkad av mig och fick en musmun.
igentligen skulle hon bli en giraff och "musen" var en början på en mun på giraffen,
men pga tidsbrist fick jag ta till med lite fantasi



här är bilderna från dagis igår.
camilla sminkar en fjäril på en söt lite tjej


hilda i full gång med fjärilsmålandet på en annan tjej. vi fick jobba 2 och 2,
pga av lite barn så jag och hilda jobbade tillsammans med de här tjejen.



så var hon klar, min och hildas


och så bjuder jag på en bild från idag, lite fika såhär sista dagen innan lovet. gott!
fika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0