godnatt!


halloj.
hade ju som sagt sovmorgon i morse.
skönt!
klev på 10 bussen och på den satt hilda och väntade :)
lunch direkt när vi kom in till kramfors och sen första lektionen 11.45 engelska och va var bara några stycken där så de gick faktiskt bra.
slutade vid 1 och missade precis 1 bussen men som tur var fick jah åka hem med Linda för hennes mamma var och hämtade henne :)
och sen resten av dagen har jag sovit..
första veckan i tvåan avklarad.
men jag tycker de är dött på fest-fronten.
inte som förra året, men de drar väl igång snart hoppas jag :D


imorgon blire sundsvall och shoppa
och nu ska jag sova, och drömma nått bra, kanske att jag åker iväg till nått härligt ställe och lämnar alla tankar och bekymmer hemma.
så lesssssssssss


Kommentarer
Postat av: m.w

snygging ;)

2009-09-02 @ 22:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0