man kan inte jämt vara på topp


jag har märkt va jag inbillar mig mycket,
eller som jag hoppas bara är inbillingar.
ikväll har jag inte haft nå annat på tankarna än just en sak,
som jag varken bli glad av att tänka på.
och just därför kan jag inte sluta tänka på de.
sånt här får jag ont i magen av.
huvva.
jag känner att jag behöver en dag med tjejerna, hanna pluttos, få rensa tankarna lite.
jag längtar till skolan just för att jag har en sån skön klass som gör dagarna roliga,
dom gör dagarna värdefulla, dom får en att må bra helt enkelt.
ikväll är alltså inte min kväll, men va gör de om hundra år?

är inge taggad för födelsedagen heller,
just nu inte för nått.

nu ska jag fixa lite popcorn och slå på the island på 5an.
riktigt bra film!


It's complicated, it always is,
that's just the way it goes
 Feels like I've waited so long for this,
 I wonder if it shows?
Head under water now I can breath,
it never felt so good.
Cause I can feel it coming over me
I wouldn't stop it if I could


When love takes over, yeah
 You know you can't deny
 When love takes over, yeah
Cause something's here tonight



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du man är vel bjuden på kalajset? Då kan jag lova att de blir drag i galocherna elller ja vet inte hur de stavas som :D

2009-08-14 @ 21:47:17
Postat av: Anonym

*från din kamrat svanne :D

2009-08-14 @ 21:49:10
Postat av: emmlan

Klart du är Svanne! :D

du är mer än välkommen, fan va tårta de ska ätas!!!

2009-08-14 @ 22:03:09
URL: http://emelieedjupenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0