mysig kväll hos älskling!

Igår var det grillfest i trångsund.
Det var trevligt,  inte som planerat men en trevlig kväll blev det iaf.
Jag, björn, suz och walle var sist kvar och städa undan allt som vi lovade poliserna som kom tidigare på festen haha.
sen tog vi taxi hem till björn där vi fortsätte tills vi somnade.
Imorse drog björn och walle och gick i pridetåget,
så jag och suz passade på att städa, vilket behövdes.
v städade och torkade alla bord, diskade, vattnade dom halvdöda blommorna,
tog ut alla flaskor ( lägenheten bestog typ av bara ölflaskor)
och städa lite fint. killar som bor själva borde a kvinnor på besök oftare.
nu fattas bara en städning av golvet, vi dammsuger sedan,
och jag och suz ska handla lite nån dag,
här behövs nya disktrasor, diskborste och lite gardiner + ajax ;)
efter städningen tog jag och suz tunnelbanan till grabbarna, till pride.
åt kanske världens äckligaste kebabrulle, eller ja om man ska kalla de kebabrulle.
och nu sitter vi fyra hos björn och har de mys,
vi sitter och ser på film, äter chps med vitlöksipp och så har vi gjort banan milkshake och banan/blåbär/hallon juice.
Imorgon väntar en sjuk  bra dag på grönan,
Insane väntar, wiiie!!
och så är ju Lady Gaga där ;)

walle har sina ideér,
inatt kom han på att han skulle göra en riddarrustning av ölkartonger,
haha! och så gick han även idag på pride.





walle och en trött suz


just nu.. milkshake, gurka och dipp och chips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0