one day left

så!
då var jag vaken och ny duchad.
idag har jag lite saker som ska göras.
Imorgon fyller jag 17 år,
och då kommer Linda, Hilda, Hanna och nån till.
så jag ska baka sockerkaka idag eftersom den andra fick lite konstig form haha.

Igår var det alltså shopping i sundsvall med mamma, mormor och morfar.
jag köpte inge kläder, men därimot köpte mamma en del kläder till mig tills imorgon, som jag själv valde.
enklast så. och lite andra grejor men jag ska ju låssas att inte veta även fast jag själv va med när hon köpte de,
men mer om det imorgon alltså.

iaf, testade en grymt snygg kjol på vero moda
och ett långt pösigt linne.
kjolen fick stanna i butik, har kikat efter en annan
men därimot linnet stannade inte där.
men ni får se imorgon ;)



jag och mormor fick sitta och trängast bak med alla påsar.


och dehär fick jag med mig hem till mig själv.
nagelack och sulpuder
en spray som vårdar håret.
gör det mjukt och lent  och mer ljusreflekterande.
har  precis sprayat i lite i mitt nytvättade hår, och damn vilket lent hår jag fick.
och gott luktar den också!
jag har jätte slitet hår just nu och ska klippa mig så fort som möjligt.
men finns inga tider närmaste veckan så jag får vänta med att betälla tid
tills jag fått schemat av skolan.
och så en hårfärg.
men de är inte som de ser ut.
jag ska icke bli blond.
jag ska göra ett nytt försök med slingor,
jag vill få ljusare hår  med ljusare slingor i.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i förskott gumman :D

Skulle gärna komma till dig jag också om inte Edvin var uppe här ;P

jaja hoppas du får en bra dag, saknar dig!

2009-08-17 @ 19:36:58
Postat av: Emelie

Tack så mycket! :D

saknar dig med, mycke längesen vi sågs nu :(

2009-08-17 @ 21:07:59
URL: http://emelieedjupenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0