första dagen i 2an

Första skoladagen avklarad.
Jag tycker de känns som vi knappt haft nått lov,
så därför kändes de inte konstigt alls att komma tillbaka.
lite segt men annars bra.
bara två år kvar nu, och de känns lite segt.
och såklart har dom ändra schemat.
så på fredagar slutar jag inte alls tidigt,
och de sög ju.
för nästa fredag hade jag tänk åka till Stockholm,
men bussen till stockholm går 14.00 och jag slutar 15.30.
men kanske hittar nån lösning.
går bussar från sundsvall senare men då är de skjussen dit jag måste fixa.
eller tåg, men dom skulle ja ha boka tidigare för nu är dom rätt dyr ..

iaf, första dagen idag och vi har inte gjort nå mycke alls,
bara gått igenom hur terminen ser ut.
vecka 46 och 47 har vi APU
och jag och Hilda ska söka på NK i Stockholm,
hildas  far har ju kontakter, så håll tummarna! ;)
så om de blir så, eller stockholm ska jag vara har jag bestämmt!
då bor vi iaf hos Björn i hela två veckor, stackars han som måste stå ut med oss :p
slutade 2 idag och jag hann inte med den tidiga bussen hem så jag fick sitta på busstation i en timme helt själv,
men överlevde de gjorde jag ;))
och när jag kom hem slängde jag ner mig i soffan och såg the hills.
jag ska inte börja med att sova varje dag efter skolan som jag gjorde förut,
och inte kunde somna på kvällen, jag ska försöke och hålla mig vaken :)
och så ska ju jag och mammsen börja med Body pump :)

nä, nu ska jag ta lite ostkrokar med vitlöksdipp och äta min geisha och bara slappa framför tvn, gött!

björn kommer inte få en tråkig stund :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0