godnatt!


ja, vad har hänt idag då?
i stort sett ingenting.
jag sov till 14.oo.
sov alltså över 11 timmar inatt..
fast jag vaknade några gånger imellanåt.
men ändå när jag hade klivit upp så gick jag och la mig framför tvn.
förkylningen tar död på mig.
så idag har det varit en latis dag, kanske bra ändå, vila lite så förkylningen ger sig.
tycker redan de blivit bättre, inte lika hes och inge ont i halsen alls.

jag saknar björn och stockholm så mycke att jag inte vet vart jag ska he mig.
jag åker ner igen den 4 september över helgen, om snart 3 veckor.
puuh, de känns långt och de är redan jobbigt att vara utan min sötnos.
hoppas dom här två åren kvar i skolan går fort så jag kan flytta ner nångång.

nä, nu ska jag slå på nån film och krypa ner i sängs.
vill ha min björn här..

godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0