min födelsedag


Min födelsedag har varit jätte bra.
jag skrev ju tidigt att jag klivit upp tidigt,
klockan 5 vaknade jag av pappa som försökte väcka hampus,
sen halv 6 får jag ett sms av syrran och sen gick jag upp och drack vatten för jag kunde inte somna om,
och sen kom suz.
men jag var så trött så jag gick och la mig igen och vaknade igen 11
och fick lite panik eftersom tårtan skulle vara klar till 12 och jag hade inte ens börjat
och visste inte heller hur jag skulle ha den.
men jag fixade iordning den lite snabbt och sen kom Linda och så hämtade vi Hilda och Hanna med bussen
så dom har varit här. Tack för presenterna brudar! :)
och tack alla som grattat mig :)

och så har vi passat på att skämma ut oss lite.
hahahah.
mamma skulle skjussa Hilda och Hanna till bussen men just då satt hon och försökte ringa på en lägenhet,
så då fick moppen vara en snabblösning, och vi hade 5 minuter på oss att ta oss ut till kläpp med moppen med 3 personer på.
så när vi kommer till kläpp ser vi hur bussen far förbi och svänger in en bit framför,
så vi far om bussen och far till nästa hållplats, men innan vi är framme så far bussen om oss och vi tutar och vinkar så den ska fatta att den ska stanna vid busshållsplatsen 20 meter fram,
men icke. han bara drar förbi.
happ och ingen mening var det att köra efter.
så där stog vi och då ser vi en annan buss komma, och då inser vi att vi faktiskt jagat fel buss.
haha, så dom kom iaf med bussen.
sen kom mormor och morfar, farmor och farfar.
och jag orkar inte skriva va jag fått.
de kommer imorgon ist :)

jaja, jag ska krypa ner i säng.
igår låg jag och grina halva natten till Titanic,
och vaknade 5 imorse.
och imorgon väntar en överraskning.
Linda och Ida ska ta med mig nånstarns,
de enda jag vet är att de blir övernattning och jag ska vara hos Ida klockan 3.
spännande :D


du är det finaste jag vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0