Tidsfördriv

när man har tråkigt



1. Jag har insett att min senaste kyss... var en hejdå kyss
2. Jag lyssnar på... vad mina öron orkar med
3. Jag pratar... för fort
4. Jag tycker om... mina nära och kära
5. Mina bästa vänner är... dyrbara
6. Min första riktiga kyss... var i ung ålder haha
9. Jag är rädd för... att bli lämnad ensam
9. Kärleken är... de bästa och mysigaste som finns
11. Jag gillar att... umgås med personer jag trivs med
12. Jag kommer aldrig att... bo kvar i kramfors efter skolan
13. Jag är hemligt förälskad i... vitlök
14. Sist jag grät var... för nån dag sen tyvärr
15. Min mobiltelefon är... rosa och något jag inte skulle klara mig utan.
16. När jag vaknar på morgonen... vill jag stanna i sängen
17. Innan jag går och lägger mig... ställer jag väckaren
18. Just nu tänker jag på... hur fredag kommer att bli som
19. Bebisar är... bland de sötaste som finns!
20. Idag har jag... varit på skolan
21. Ikväll ska jag... duscha och sova
22. Imorgon kommer jag... gå i skolan och sen till hanna.
23. Jag vill verkligen inte... förlora någon!
24. Den värsta känslan är... att bli sårad
25. Den bästa känslan är... att lyckas


Under sommaren 2009 har jag:

Druckit alkohol - ah
Varit på fest - jodå
Varit kär - varit och är fortfarande
Älskat någon - älskar någon*
Haft ett förhållande - haft och har fortfarande
Fått ett sugmärke - nix
Gjort ett sugmärke - haha ja faktiskt

Kysst en främling - icke sa nicke
Sovit i samma säng som någon av samma kön - always baby
Sovit i samma säng som någon av motsatt kön -jJa! :)

Gråtit dig till sömns - ja..
Vaknat av att du gråter - nepp
Skrikit ord som hora och slampa till någon - hoppas jag inte, inte menat de iaf
Slagit någon på skoj - har jag säkert
Blivit slagen på skoj - säg de säg de
Lärt känna över 10 stycken nya människor - håller inte koll
Varit på solsemester - räknas gotland så :)
Badat i havet - ohyes
Sett en hel fotbollsmatch - nix
Inte sovit på en hel natt - ja
Varit på sjukhuset - icke
Sovit i över 12 timmar - många gånger
Spytt - haha ja
Haft sex - jodå
Sett en film mer än 10 gånger - nejnej
Velat dö - nek
Åkt buss i över 10 timmar - om man lägger ihop alla timmar så,
Varit ute en hel natt - sånt har de blitt me
Blivit tagen av polisen - nej haha


Kommentarer
Postat av: ellen

hej, är allt bra med dig? (:

2009-09-01 @ 15:17:52
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: ellen

sv; va härligt, jodå de är väll sådär är hemma & är sjuk just nu :/ hehe :)

2009-09-02 @ 14:14:25
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0