fin i håret



hallå där i stugorna.
idag har klassen varit till Övik på studiebesök till Ann petterssons frisör utbildning.
och så fick vi göra varsin behandling gratis så jag passade på att liva upp håret lite med ljusa slingor och toppade mig, fixa till de lite inför jul :) vart mycket nöjd!
gillar färgen jag fick i håret.
igår skola, sen tandläkarn och sen middag hos mormor och morfar.
sen gick jag till Sofie och vi gick över till hennes grannar Linus och Fredrik och umgicks lite.
sen vare body pump och sen hem.
idag är de julgodis som ska bakas och imorgon är det avslutning på body pumpen och då får vi bubbla och basta och får bjuds på middag så jag och emma ska ba må imorgon i bubblet ;)

lite bilder på mitt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0