inför morgondagen


ännu en dag som min morgon blir förstörd :p
lyfte på min dunjacka imorse och upptäckte att en av katterna hade pissat på min dunjacka :(
panik som jag fick ringde jag upp björn och frågade om tvättstugan till lägenheten, men när vi kom ner dit upptäckte vi att de inte fanns nån tid, upp igen. men de slutade iaf med att jag och suz sprang till kemtvätten en gata bort och lämnade in jacka, så den får jag tillbaka på tisdag.. så imorgon när de ska bli kallt och vi ska vara ute och skjuta raketer kommer jag frysa ihjäl haha :p

dagen fortsätte med en dag på stan, kikade in på nk och sturegallerian sen tog vi bussen till östermalm till björns jobb och handlade mat tills imorgon.
kommer bli riktigt go mat imorgon :))
sen hem till björn igen och nu sitter jag hos sis, björn och grabbarna har nämligen pokerkväll så jag håller mig hos sis ikväll, och suz har gjort oss sällskap.
vi köpte hem oss en sallad och lite chips och annat.
sen färgade jag håret på sis, ljusaslingor, får se hur resultatet blir.

snart ska jag sova.
och jag hoppas verkligen det blir en bra dag imorgon.

imorgon ett år sen jag träffade dig sist, Arvid
ett år sen du lämnade oss :(
hampus tände ett ljus på graven idag från oss idag.
imorgon tänder jag ett för dig,
1/1-2010 tänder vi ljus för dig.
du är alltid med oss, alltid i vårav tankar

Arvid Strömberg

Kommentarer
Postat av: Sebbe

sv: läser Kenzas =)

tack detsamma!

kramar!

2009-12-31 @ 12:10:29
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0