natti


Skön dag idag på skolan.
vanliga lektioner fram till lunch sen började dragkampen mellan klasserna.
8 ur klassen ställde upp och var med och dom var riktigt duktiga även om dom förlora,
dom ställde ju upp och de är de som räknas :)
efter dragkampen var det fotbolls, lärarna mot eleverna, mycket roligt att kolla på.
sen hem och städa.
har städat hela mitt rum, allt!
sen somnade jag och vaknade vid 8, och då var de käk, kebabrulle.
och jag som skulle skriva på svenska uppsattsen, nä de får bli imorgon då.
Imorgon redan fredag, skit härligt! :D
bara en vecka kvar nu till jul och på tisdag får jag jullov, underbart!

nu ska jag sova, natti natti :)

världens sötaste sofie i sin nya frilla :)



två tokas


jag och emma





time to put everything right

Kommentarer
Postat av: SOFIE

EMELIE, NU ÄR DET DU SOM HÄR BORT DEN FÖRSTA BILDEN PÅ MIG, OMEDELBART !!!!

2009-12-19 @ 20:40:02
Postat av: emelie

den som va så söt :(

2009-12-20 @ 17:19:28
URL: http://emelieedjupenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0